torsdag den 23. januar 2014

3 små hurtige projekter til 3 søde søstre.






Midt i arbejdet med mit John Kenn Monster fik jeg pludselig lyst til at lave noget hurtigt. Jeg har nu et stykke tid haft projekter, der kræver en del planlægning og overvejelser mht. design. Derfor var dette et hyggeligt og let lille afbræk i en kreativ og spændende proces omkring monsterhækling.
Jeg skal nemlig besøge 3 søde søstre, som nok kunne tænke sig noget hæklet. Jeg har lige nu en del projekter på tegnebrættet, så det måtte ikke blive for omfattende. Alle projekterne står nemlig og tripper for at springe fra tegnebrættet til hæklenålen.
Derfor besluttede jeg mig for at lave en nøglering til hver af dem.
Disse tre nøgleringe er hæklet i fri hånd - freestylet om man vil  - men er stærkt inspireret af diverse fluesvampe, frøer og fugle, jeg har fundet på google. Jeg har bare søgt på de tre ord og har så kigget billeder og billeder og billeder.
Ingen af dem blev helt som jeg havde troet, men det var sjovt at opleve, at man kan færdiggøre et projekt på en aften.
Jeg er spændt på om de tre søstre bliver glade eller om nøgleringe er yt. Jeg har ingen fornemmelse for det, men har virkelig hygget mig med at lave dem.
Kaj har også vist stor interesse for dem, så måske han skal have én, næste gang jeg har brug for at hurtigt projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar