søndag den 15. december 2013

En nørklers bekendelser

Julen nærmer sig og jeg har fået en pludselig lyst til at hækle en nisse. 
Jeg er splittet. Er det virkelig legalt at hækle nisser, når man kun er 31 år gammel? Eller har jeg netop passeret de magiske 30, hvor alt hvad der er hyggeligt, pludselig er lovligt? 
Det ender nok med, at jeg venter et års tid. Så er Kaj også så stor, at han sikkert kan støtte mig i, at det er hyggeligt med hjemmehæklede nisser i hjemmet. 

Lige nu er der også nok projekter på nålen. 
Status:
Postmand Pers bil skal bemandes med postmand og kat.

Rainbow Rabbit skal sikkert med på juleferie. Her har jeg for første gang valgt at nedtone originalen. Ellers har jeg en tendens til at gøre mine opskrifter stribede.

De fire Ninja Turtles, som skal pryde Ellens barnevognssnor, mangler arme og ben. Desuden skal de også maskeres i de rigtige farver.

Og så venter der et hemmeligt projekt. Det er nemlig en gave og kan derfor ikke offentliggøres endnu. Jeg kan dog afsløre, at det bliver et personligt design og at jeg vil kaste mig ud i min første DIY.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar