fredag den 26. juni 2015

Olga Ugle - og et forsøg på at starte en bølge.






Så er det sket. Jeg har ladet mig rive med af en drøm om at designe og sælge opskrifter. Jeg har øvet mig lidt og skal nu til at øve mig meget mere. Jeg skal også til at gøre noget, som jeg ellers ikke bryder mig om. Hækle ting flere gange, mens nye spændende projekter venter.
Her er hun så - Olga Ugle. Min prøveballon og et forsøg på at starte en bølge.
Hun er en fin babyrangle. Jeg har igen brugt en raslebold indeni. Det giver en meget bedre lyd end en bjælde. Hun er simpel i sit udtryk, men et være sludrechatol, når man ryster hende lidt.
I desværre ikke opskriften her. Den kan købes på ravelry.com og mere præcis lige her.

Jeg vil fortsat skrive på bloggen og afprøve andre nørkleres opskrifter. Jeg vil finde på nye sjove ideer, som skal afprøves. Lige nu skal jeg lige gennemskue det der med at sælge noget på nettet - som ikke lige er på dba.

Spændende? Det synes jeg. ; )

Hav en dejlig dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar